Referat Organizacyjny
Wersja z: 2018-12-03 10:30:59. Zapisał: Redaktor
Pracownicy:
- Anna Świercz - Sekretarz
- Paulina Leśniak - Inspektor ds. obsługi rady gminy
- Joanna Solska - Inspektor ds. administracyjnych
- Kaja Rejek - Nowak - Inspektor ds. promocji gminy
- Karolina Zawiślak - Inspektor ds. pozyskiwania środków z funduszy zewnętrznych
Zadania:
do zakresu działania Referatu należy w sprawach kancelaryjno – sekretarskich:
- obsługa techniczna- biurowa narad i spotkań organizowanych przez Wójta,
- obsługa sekretariatu Wójta,
- nadzór nad kancelarią ogólną i kontrola obiegu dokumentów i pism w Urzędzie,
w sprawach administracyjno – gospodarczych:
- prowadzenie rejestru pieczęci urzędowych oraz nadzór nad ich przechowywaniem,
- zaopatrywanie urzędu w materiały biurowe i sprzęt,
- zarządzanie budynkami administracyjnymi i gospodarowanie lokalami użytkowymi na terenie urzędu,
- organizacja obsługi interesantów w zakresie skarg i wniosków,
- prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem zawodowym i szkoleniami pracowników urzędu,
- zapewnienie warunków bhp i ppoż w Urzędzie,
- prowadzenie nadzoru nad utrzymaniem porządku i czystości w pomieszczeniach budynku,
- prowadzenie archiwum zakładowego i dokumentacji z poszczególnych referatów,
- nadzór nad prawidłowym prowadzeniem przez poszczególne referaty urzędu - rzeczowego wykazu akt,
- dokonywania brakowania dokumentacji nie archiwalnej po upływie okresu przechowywania, po uprzednim uzyskaniu stosownego zezwolenia,
- archiwizacja dokumentów związanych z wyborami i referendum – zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym przekazanie do Państwowego Biura Wyborczego, Archiwum Państwowego, Archiwum Zakładowego.
- prowadzenie bieżącego rejestru wydawanych dokumentów z archiwum zakładowego,
- wykonywanie zadań związanych z wyborami do Sejmu i Senatu RP, Prezydenta RP, Wójta i Rady oraz referendum,
- obsługa posiedzeń Rady i jej komisji, opracowywanie materiałów z zebrań, wniosków, opinii,
- zapewnienie prawidłowego przygotowania materiałów na sesje i posiedzenia komisji.
w zakresie działalności gospodarczej:
- ewidencja działalności gospodarczej,
- zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych.